2013. május 7., kedd

2.rész~ Csak az én nővérem ilyen szemét?


Csak sírtam mikor valaki kopogott. Letöröltem a könnyeimet és kinyitottam az ajtót.:
-Szia kicsim!  Csak szólni akartam hogy ma van egy találkozom és ezért el kell mennem. Ha valamit szeretnél Sara és Zayn lent vannak a nappaliba , ha pedig étel kell kérd meg Maryt hogy csináljon valami kaját..-hadarta el gyorsan. Mary a házvezető nőnk aki istenien főz.
-Oké de nem vagyok már öt éves és ezért kaját én is tudok magamnak készíteni!-mondtam. Nem szeretem ha úgy bánnak velem mintha egy pisis gyerek lennék. Már 18 éves vagyok.
-Tudom tudom kicsim de azért ne robansd fel a házat!-mondta tetettet komolysággal de láttam hogy a szája sarkában a megbújó mosolyt. Elköszöntem apától majd bekapcsoltam a tv-t. Mivel semmi normális filmet nem találtam ezért lementem a nappaliba és megnéztem a DVD-ket. Sara nem volt itt se a  barátja ezt annyira nem furcsálltam. Vissza fele jövet elmegyek a Nővérem szobája előtt ahonnan különös hangokat hallottam. Egy csomó nyögés hallatszót ki , csak pár másodperc múlva jöttem rá hogy ép mit csinálnak.Kicsit ledöbbentem de inkább gyorsan be mentem a szobámba úgy mintha semmi se történt volna.
Épp olvastam mikor Sara jön be az ajtón , persze kopogás nélkül.
-Lucy mivel apa csak holnap jön haza-na ja ezt nekem apa elfelejtette mondani.-megakarom kérdezni hogy eljössz e velem és Zaynel bulizni.-Kicsit ledöbbentem , a nővérem mióta lett ilyen kedves hogy meghív magával bulizni?.
-Öhh hát elmegyek-mondtam neki még mindig döbbentem.
-Oké akkor siess és vegyél fel valami olyan ruhát amivel nem hozol minket szégyenben.-na vissza jött az igazi nővérem.
Csendesen baktattok mögöttük az utcán lehajtót fejjel  miközben ők egymás kezét fogva beszélgetnek. Néha érzem Zaynnek a pillantását magamon de nem foglalkozok vele. Elég rémisztően néznek ki este az utcák. Mikor már csak a lámpa ad egy kis fényt a kihalt utcára és csak néha-néha egy részeg fiú csapatott lehet látni az azért egy kicsit ijesztő. Nem vagyok annyira ijedős de nem szeretek a sötétben mászkálni. Pár perc múlva megérkeztünk egy nagyobb , teljesen kivilágított épülethez . Gondolom ez egy Disco. Mikor bementünk mindenhol részeg fiatalok táncikáltak vagy ép a bár pultnál egymás után isszák a feleseket. Sara azonnal a rendelt valami italt neki és Zaynnek. Én csak egy kolát kértem. Sara állandóan a barátján logót és védte a "tulajdonát". Én csak a bárpultnál üldögéltem és néztem az embereket néha néha oda jött egy fiú és felajánlotta hogy táncoljak vele de elutasítottam. Egyszer csak Zaynk ült le a mellettem lévő bárszékre.
-Mizu?-kérdezte.
-Hol van Sara?
-Elment a mosdóba-mondta.  Csak ekkor tűnt fel hogy fekete kapucnit visel és szemüveget vagy amolyan "álcaruhát". Akkor már értem hogy nem rohamozták meg a rajongók.
Zaynnel beszélgettünk egy csomó felesleges dologról , mikor a szemem sarkából észrevettem a nővéremet aki mikor meg látta hogy beszélgetünk el lepte a féltékenység. Nem akarok semmit Zaynntől úgy hogy nem tudom mire ilyen féltékeny. Ekkor oda ment egy palihoz és valamit mondott neki és közbe rám nézett. Úgy tettem mintha semmit se láttam volna.
-Oh Zayn gyere táncoljunk-jött oda Sara mosolyogva mire Zayn arca olyan lett mintha citromba harapott volna.
-De már egy csomót táncoltunk és tudod hogy nem szeretek táncolni.-mondta Zayn.
-Naaa kérlek-mondta nyávogos hangon mire Zayn belegyezett.
Megint egyedül ücsörögtem a bárpultnál mikor egy fickó jött oda hozzám.
-Szia cica jössz velem táncolni?-kérdezte. Jobban megnéztem a fiút és rájöttem hogy ez az a fiú akivel Sara beszélt.
-Nem bocs és nem vagyok cica.-mondtam flegmán.
-Ne kéresd magad gyere-fogta meg a karomat és húzott volna a tömegbe.
- Ha most nem hagy békén szólók a biztonsági őrnek.-mondtam fenyegetően.
Vette a lapot és gyorsan el iszkolt. Hirtelen amikor körül néztem nem láttam sehol se Sarat vagy Zaynt. Azonnal előkaptam a telefonomat és már hívtam volna Sarát mikor jött egy SMS-em.
"Oh hugi bocsi de mi elmentünk , akartunk szólni de láttuk milyen jól szórakozol ezért nem zavartunk meg inkább titeket. Puszi: S."
Csak az én nővérem ilyen szemét?A képes volt egyedül itt hagyni egy részegekkel teli helyen.Fogtam a táskám és elindultam kifelé. Miközben baktattam az utcán minden féle hangot hallottam. Egyszer csak egy sikítás csapta meg a fülemet mire a szívem elkezdett hevesen verni és ahogy csak tudtam futottam haza.
 Sziasztook itt a kővetkező rész!:DD Köszönöm az 1.részhez kapott 3 pipát^^  Amint kész lesz a kövi már rakom is ki!:)
Anne xx

7 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon tetszett ez a rész is. Sarát le tudnám ütni, bár gondolom nem vagyok vele egyedül. :D Várom a folytatást. És egy "tanács": picit jobban figyelj a helyesírási hibákra. :) Nem bántásból mondom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:) Köszi, hát én is :DD, tudom egy kicsit a helyesírást elbaltáztam :/ És köszönöm hogy megmondtad a véleményedet^^

      Törlés
  2. Szerintem érdekes a sztori.és az előző kommentelővel teljesen egyetértek! Csak így tovább! ^^

    VálaszTörlés
  3. IMÁDOM a blogodat!;33♥ Kövit hamar!:)) Mit szólnál egy cseréhez?:DD
    Itt a blogom-->http://loveyoulondon1d.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi^^ Siettek :) benne vagyok a cserében :)

      Törlés
  4. Nagyon jó lett "Anne" :) Grat Juli:D

    VálaszTörlés