2013. május 12., vasárnap

3.Rész~ Na Lucy?

    Csak futottam a sötét utcán mire végre a házunkhoz értem. A ház teljes sötétségbe borult csak a nővérem szobájában a tv fénye világított. Azonnal előkerestem a kulcsom és bementem. A szívem még mindig hevesebben vert a kelleténél. Mentem volna fel a szobámba mikor kijött a nővérkém a szobájából.
-Na mi van lekoptatott az a srác?-kérdezte enyhén nyávogós hangon.
-Miért küldted rám azt a srácot?-mondtam neki ezzel semmibe véve az ő kérdését-Ne tagadd láttam hogy beszéltél vele és közben rám mutogattál és mi lett volna ha az a srác egy elmebeteg? És hogy hagyhattál ott engem egyedül? Tudod jól hogy nem szeretek késő este az utcán járkálni!
-Oké nem tagadom tényleg rád küldtem és direkt hagytalak ott. De csak azért csináltam hogy  megtanuld Zayn az ENYÉM!-hangsúlyozta ki az "enyém" szót.
-De nekem nem is kell Zayn. Fejezd már be hogy azt hiszed hogy nekem minden pasid kell. Hát nagyon nem!
Sara arcán látszott a düh. Gondolom az a baja hogy megmondtam neki a véleményem. Ekkor a keze az arcomhoz kezdett közeledni. Ha nem ugrok hátra akkor most az arcomon lenne egy nagy piros folt. Komolyan a saját nővérem képes lett volna megpofozni? Inkább nem szóltam egy szót se hanem bementem a szobámba. Nem fogok miatta sírni. Nem éri meg!-mondtam magamban majd elmentem fürödni és bedőltem az ágyba.


*1 hét múlva*



    Olyan délután 2 körül elindultam haza mivel ma a barátnőmnél aludtam. Lassan baktattok az utcán ami most meglehetősen nyugodt. Néha-néha egy két autó elmegy mellettem. A kutyák párszor vakkantanak egyet mikor elmegyek az általuk őrzött ház előtt. Közben észreveszek néhány kisgyereket akik éppen galambokat kergetnek. Olyan aranyosak. Elmosolyodok majd megyek tovább.
Mikor végre hazaértem senkit sem találtam a nappaliban vagy a konyhában. Felmentem a lépcsőn és a nővérem ajtaja tárva nyitva állt. Mikor bekukucskáltam hogy mi van észrevettem az ágyban fekvő Sarát. Az ágy egyik oldalán apám állt a másik oldalán Mary aki egy lázmérőt nézet épp. Kicsit odébb pillantva észrevettem Zaynt.
-Itt meg mi van?-kérdeztem értettlenül.
-A nővéred úgy látszik megbetegedett.-mondta apám.
-Ajj pedig úgy volt hogy ma Zaynnel elmegyünk egyet abba az új fürdőbe.-nyafogott Sara.
-Majd elmentek máskor-javasolta apa.
-De mára lett kibérelve. Vagyis 3-tól 7-ig csak a miénk lett volna a fürdő úgy hogy egy rajongó se lenne ott.-nyafogott még mindig.
-És mi lenne ha eljönne velem Lucy?-kérdezte Zayn és rám nézett.
-Nem rossz ötlet. Akkor legalább nem veszne kárba a sok pénz.-helyeselte apám.
Sara arcán látszott a féltékenység és a düh. Szerintem most még egy kanál vízbe is beletudna fojtani. Épp valamit akart volna mondani de Zayn megelőzte:
-Na Lucy? Eljössz akkor velem?-kérdezte Zayn egy mosoly kíséretében.
Nem tudtam mit válaszoljak. Szívesen elmennék vele a fürdőbe de akkor Sara biztosan nem szállna le rólam. Sőt ahogy mondta , megkeserítené az egész életemet.
Még pár másodpercig gondolkodtam majd eldöntöttem...

Sziasztok!:) Meghoztam a következő részt!:) Bocsássatok meg hogy egy kicsit sokat kellet várnotok és hogy ez a rész egy kicsit rövidre sikeredet de a következző hosszabb lesz!:/ Iszonyatosan köszönöm az előző részhez érkező 9 pipát és a 4 komit!:D Nagyon örültem neki!:)) Na ha tetszett akkor komiz !:)

xx. Anne

6 megjegyzés:

  1. jóóó a törénet és nagyon jóól írsz:D Hamar hozd a köviit*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm és köszönöm^^ És minél hamarabb meg próbálom
      hozni!:)

      Törlés
  2. Vár rád valami a blogomon :) http://ellaamy-onedirection.blogspot.hu/p/szabalyok-1.html

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik a sztori ^^ hozd hamar a következőt!:))

    VálaszTörlés