2013. május 8., szerda

Első Díjam~

Sziasztok! Hát a blog megkapta az első díját aminek nagyon nagyon örülök:)
A Díjat köszönöm Dina -nak!:)
Szabályok:
1.) Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról!
2.) A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell!
3.) 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek!
4.) 11 embert meg kell jelölni és linkelni! (Nincs visszaadás/visszajelölés)


11 dolog magamról:

1. Nem vagyok ijedős de a pókoktól félek.
2.Nagyon szeretem a kutyákat.
3.Szeretem a horrort.
4.Kedvenc énekesem Cher Lloyd.
5:kedvenc sorozatom: Pretty Little Liars
6.Kedvenc tantárgyam: Történelem.
7.Elszeretnék jutni Londonba.
8.Szeretek olvasni
9.Utálom ha valaki bunkó.
10.Nagyon édes szájú vagyok.
11.Szeretek röplabdázni.


11 kérdés, amire válaszolnom kell:
  1. Kedvenc előadó?-Cher Lloyd
  2. Kedvenc blog?-Dark
  3. Kedvenc film/sorozat?-Film: Ted ,Sorozat: Pretty Little Liars
  4. Mikor és miért kezdtél el írni? Hát nem tudom pontosan mikor kezdtem el de szeretek írni és ezért kezdtem el.
  5. Tervezel még ez után a blog után másikat? -Igen
  6. Ha van több blogod, melyik a kedvenced közülük?-Csak egy blogom van úgy hogy ez :)
  7. Hány történetet olvasol? -Huu Sokat.:D
  8. Iskolás vagy, vagy már dolgozol? -Iskolás
  9. Meg vagy elégedve magaddal? -Nem :/
  10. Ha lenne három kívánságod, mi lenne az?-1. Eljutni Londonba a legjobb barátnőimmel, 2. 3.
  11. Ha visszamehetnél az időben, élnél a lehetőséggel? -Igen

11 kérdés, amit én teszek fel:
1.Hány blogod volt eddig ?
2.Édes vagy inkább a sós ételeket szereted?
3.Kedvenc együttes?
4.Mi volt eddig élted legjobb élménye?
5.Van fülbevalód?
6.Kedvenc film?
7.Van testvéred?
8.Mit olvasol szívesebben könyvet vagy az interneten blogot?
9.A korodnál idősebbnek vagy fiatalabbnak érzed magad?
10.Kedvenc blog?
11.Milyen tanuló vagy?
11 ember, akinek küldöm:



1 megjegyzés: